DZIEŃ MALUSZKA

6.30-8.40

SCHODZENIE SIĘ DZIECI

Wspieranie rozwoju dzieci przez zabawy ruchowe i gimnastykę poranną. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań.

8.40-9.00

PRZYGOTOWANIE DO POSIŁKU

Czynności higieniczno-porządkowe. Utrwalenie zasad prawidłowego mycia rączek.

9.00-9.30

ŚNIADANIE

Realizacja założeń z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.

9.30-9.45

MYCIE ZĄBKÓW PO POSIŁKU

Czynności higieniczne. Utrwalenie prawidłowych nawyków higienicznych.

9.45-10.35

ZABAWY W GRUPIE

Zabawy edukacyjne z nauczycielem. Pobyt na świeżym powietrzu: gry i zabawy ruchowe w ogrodzie, obserwacje przyrodnicze;

10.35-11.00

PRZYGOTOWANIE DO POSIŁKU

Czynności higieniczno-porządkowe – przygotowanie do posiłku. Utrwalenie zasad prawidłowego mycia rączek.

11.00-11.30

OBIAD (II danie)

Realizacja założeń z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.

11.30-11.50

PRZYGOTOWANIE DO ODPOCZYNKU

Czynności higieniczne. Nabywanie umiejętności samoobsługowych związanych ze zdejmowaniem i zakładaniem elementów garderoby.

11.50-14.00

DRZEMKA

14.00-14.20

PRZYGOTOWANIE DO POSIŁKU

Czynności higieniczno-porządkowe. Utrwalenie zasad prawidłowego mycia

14.20-15.00

OBIAD (zupka)

Realizacja założeń z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.

15.00-15.20

ZABAWY W GRUPIE

Zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne, gry stolikowe, układanki, zabawy wg upodobania dzieci; w okresie letnim pobyt w ogrodzie

15:30-16:00

I PODWIECZOREK

Realizacja założeń z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.

16:00-16:20

ZABAWY W GRUPIE

Zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne, gry stolikowe, układanki, zabawy wg upodobania dzieci

16.20 -16.30

PRZYGOTOWANIE DO POSIŁKU

Czynności higieniczno-porządkowe. Utrwalenie zasad prawidłowego mycia rączek.

16.30-17.00

II PODWIECZOREK

Realizacja założeń z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.

17.00-18.00

ROZCHODZENIE SIĘ DZIECI DO DOMÓW

Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, rozmowy indywidualne;