DZIEŃ MALUSZKA
6.30-8.40 |
SCHODZENIE SIĘ DZIECI Wspieranie rozwoju dzieci przez zabawy ruchowe i gimnastykę poranną. Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań. |
8.40-9.00 |
PRZYGOTOWANIE DO POSIŁKU Czynności higieniczno-porządkowe. Utrwalenie zasad prawidłowego mycia rączek. |
9.00-9.30 |
ŚNIADANIE Realizacja założeń z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. |
9.30-9.45 |
MYCIE ZĄBKÓW PO POSIŁKU Czynności higieniczne. Utrwalenie prawidłowych nawyków higienicznych. |
9.45-10.35 |
ZABAWY W GRUPIE Zabawy edukacyjne z nauczycielem. Pobyt na świeżym powietrzu: gry i zabawy ruchowe w ogrodzie, obserwacje przyrodnicze; |
10.35-11.00 |
PRZYGOTOWANIE DO POSIŁKU Czynności higieniczno-porządkowe – przygotowanie do posiłku. Utrwalenie zasad prawidłowego mycia rączek. |
11.00-11.30 |
OBIAD (II danie) Realizacja założeń z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. |
11.30-11.50 |
PRZYGOTOWANIE DO ODPOCZYNKU Czynności higieniczne. Nabywanie umiejętności samoobsługowych związanych ze zdejmowaniem i zakładaniem elementów garderoby. |
11.50-14.00 |
DRZEMKA |
14.00-14.20 |
PRZYGOTOWANIE DO POSIŁKU Czynności higieniczno-porządkowe. Utrwalenie zasad prawidłowego mycia |
14.20-15.00 |
OBIAD (zupka) Realizacja założeń z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. |
15.00-15.20 |
ZABAWY W GRUPIE Zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne, gry stolikowe, układanki, zabawy wg upodobania dzieci; w okresie letnim pobyt w ogrodzie |
15:30-16:00 |
I PODWIECZOREK Realizacja założeń z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. |
16:00-16:20 |
ZABAWY W GRUPIE Zabawy inspirowane przez dzieci, zabawy edukacyjne, gry stolikowe, układanki, zabawy wg upodobania dzieci |
16.20 -16.30 |
PRZYGOTOWANIE DO POSIŁKU Czynności higieniczno-porządkowe. Utrwalenie zasad prawidłowego mycia rączek. |
16.30-17.00 |
II PODWIECZOREK Realizacja założeń z zakresu kształtowania nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie. |
17.00-18.00 |
ROZCHODZENIE SIĘ DZIECI DO DOMÓW Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, rozmowy indywidualne; |